Első szülinap!

július 28, 2017

Egy év telt el azóta, hogy újra belevágtam az írásba és megnyitottam a Les petites choses de ma vie, azaz az Életem kicsiny dolgai nevezetű blogomat. :) Korábban voltak szárnypróbálgatásaim, de mindet feladtam egy idő után, nem éreztem annyira otthonosan magam. Itt kialakítottam egy olyan egyveleget, ami nagyon közel áll hozzám. Ha szeretnék, könyves beszámolót tartok, ha inkább az utazásaimról írok, azt is megtehetem. Tetszik ez a vegyes felhozatal, tükrözi a személyiségem, mert én magam is szeretek több mindennel foglalkozni. 
A blogot is csinosítgattam ez idő alatt. Sokáig egy kész blogsablont használtam, de végül idén vettem egy nagy levegőt, és a magam képére szabtam az egyik új, itteni blogspotos sablont. A fejlécképek nem az én munkáim (sajnos), de ennek ellenére mindig nagy körültekintéssel válogatom ki őket.  :) Az elmúlt időszak alatt nagyon közel került hozzám ez a picinyke felület, szeretek ide járni és bepötyögni a gondolataimat, érzéseimet, beszámolóimat. A kommenteknek is mindig nagyon örülök, szóval, ha valaki hozzászólna, ne tartsa magában, szívesen válaszolok mindenkinek! :)


Az életemet nem változtatta meg gyökeresen az, hogy elkezdtem blogolni, inkább csak kiegészítette. Egy új perspektívát ad, itt igazán kiélhetem a kreatív énemet képválogatás, írás, beszélgetés terén. Ezek az apró, mások számára jelentéktelen dolgok olykor bearanyozzák a napomat. Legyen az egy kedves hozzászólás, egy dicsérő szó, vagy épp egy általam is jónak tartott szöveg. Mindig csiszolgatok a mondanivalómon, de vázlatot sosem írok. Nem is tudtam, már általános iskolás koromban sem. Feleslegesnek tartottam, hogy húzzam az időt, inkább belevágtam rögtön, legfeljebb javítgattam utólag. Most is inkább ezt az utat követem. :) 

Amikor elkezdtem írni, még nem tudtam, hogy az életem ekkora fordulatot vesz. Ábrándoztam, hogy igen, egy év múlva már mennyi mindenen túl leszek, de ez a nyár minden képzeletemet felülmúlta. Párizs, Potsdam, Nürnberg... Halmozzuk a nyári élményeket. :) Azóta lediplomáztam, külföldre költöztem, keresztanya lettem, együtt élek (újra) életem szerelmével, közösen rendezgetjük a lakást, hamarosan munkába állok, (igaz, csak alkalmira, de végre lesz saját fizetésem!) szóval zajlik az életünk a maga kis medrében. :) 

És a végére egy picike statisztika... 

✻ Jelenleg 57 bejegyzés van az oldalon.  
✻ A legtöbb posztot tavaly augusztusban írtam, szám szerint hetet
11 feliratkozott olvasóm van. Köszönöm, hogy követtek! :) 
✻ A legolvasottabb bejegyzésem a párizsi úti beszámolóm (632 megtekintéssel). 
221 komment. 
6895 megtekintés. 
✻ És az a felbecsülhetetlen öröm, amit a blog nyújt nekem. <3

(Kép forrása: [1]

Hasonló bejegyzések

4 megjegyzés

  1. Boldog blogszülinapot és még sokat ;)
    Örülök, hogy rád találtam, és jónak tartom, hogy többféle témában írsz :)
    Sok sikert az új munkához, meg az új élethez ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat! :) Remélem, még sokáig jó kis kuckó marad nekem ez a hely. :)

      Annak pedig külön is örülök, hogy jól érzed magad ezen a felületen, jól esik! :) Köszönöm még egyszer! :)

      Törlés
  2. Gratulálok, boldog blogszülinapot, és még vezesd nagyon sokáig, ezt a tényleg nagyon rád jellemző kis netes naplót! :) :) :* Sok sikert kívánok az irl dolgokhoz is, örülök, hogy jó mederben folyik minden! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, PuPi! :) :* Nagyon kedves tőled, nagyon jólesett, amit írtál! :) Én is minden jót kívánok neked, legyen nagyon szép napod, heted! :*

      Törlés